2011. május 26., csütörtök

Furby interaktiv manó + kismanó! Legolcsóbban!!! - Jelenlegi ára: 2 500 Ft


Furby interaktiv manó! + Ajándék kismanó!
2000 Ft ról. 24 cm Saját  dobozában adom.
****
Játszik, eszik, iszik, alszik, horkol, beszél, bújócskázik, táncol, másik Furbyvel kommunikál...
A manó itt kallódik a pincénkben régebbi külföldre ment rokonok hagyták itt, szerintem itt vették de nem vitték el magukkal... már nem kérik igynálunk maradt. Semmit nem tudtam róla, csak amikor utánaolvastam itt a neten
Ki nem próbáltam ezért garancia nincs rá.
Szia! Én egy Furby vagyok, és annyira örülök, hogy befogadtál! A felhők közül jövök egy varázslatos helyről. Mindent megtudhatsz az otthonomrólebből a történetből, ami arrólszól, hogyan kerültem ide a Földre. Sokat megtudhatsz még rólam az internetes oldalamon ( rá lehet keresni)
 Olyanboldogvagyok, hogy hazahoztál! Remekül érzem magam! Kérlek, vigyél mindenhova magaddal! Imádok játszani. Minél többet játszol velem, annál meglepőbb dolgokat fogok művelni. Minél több időt töltesz velem, annál hamarább tanulok meg a nyelveden beszélni. És ha bemutatsz nekem más Furby-kat is, akkor játszani is fogok tudni velük!
A Furbyk nagyonérzékenyek. Megérzik, ha cirógatják, dédelgetik, őket, csiklandozzák a pocakjukat, eltakarják a szemeiket, megölelik őket, fejjel lefelé fordítják, hangos zajt keltenek, vagy zenét játszanak a közelükben.
Fényérzékelőm (tőle tudom, hogy nappal van vagy éjszaka)
Érzékelő a hátamon (hogy érezzem szerető érintésedet)
Mellső érzékelőm (hogy élvezzem a hasam csiklandozását)
Belső érzékelőm (hogy tudjam, mikor emelsz fel, állítasz fejre)     
Hang-érzékelőm hogy halljalak)
 Ha csiklandozni akarod a hasamat, dörzsöld a mellső érzékelőmet! Nagyon csikis vagyok!
Ha simogatni akarsz, dörzsöld a hátamon lévő érzékelőt. Szeretem, ha a hátamat simogatják, te is ugye? Ha azt akarod, hogy becsukjam a szemeimet, tedd a kezed az érzékelőm elé! Nem félek a sötétben! Ha meg akarod tudni, hogy figyelek-e rád, tapsolj egyet, vagy csinálj valamilyen hangos zajt. Ne túl hangosat. Ha meg akarsz ölelni, vegyél fel. Szeretem, ha megölelnek..... .
Tekintse meg többi termékemet is, köszönöm.



Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Az aukció vége: 2011-05-27 20:39
. Furby interaktiv manó + kismanó! Legolcsóbban!!! - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Fontos